fbpx

Hayat yolculuğumuzdaki uzun ya da kısa tüm yolculukları çok önemsiyoruz. ‘Tek gerçek yolculuk aynı gözlerle, yüz değişik ülkeyi dolaşmak değil, aynı ülkeyi yüz değişik gözle görebilmektir’ demiş Marcel Proust. O aynı ülkeye farklı gözlerle bakmanızı sağlayabilmek, size yol arkadaşlığı edeceğimiz tüm gezilerimizde hissedeceğiniz en yoğun hissin özgürlük olması için tutkuyla çalışıyoruz.

6 adımda neden biz?

TASARIM BİZİM İŞİMİZ

Size özel hazırlanmış seyahatten alacağınız haz benzersizdir! Hayallerinizden ilham alarak tasarladığımız özel gezilerin, beklentinizle yüzde yüz örtüştüğünden emin olana kadar sadece sizin için çalışıyor ve size mükemmeli sunuyoruz.

YARATICI FİKİRLERİMİZ VAR

Eşsiz deneyimler kesinlikle bizim uzmanlık alanımız. Alaska'da buzul yürüyüşü, Borneo’nun yağmur ormanlarında kafatası avcılarının izinde bir yolculuk, Norveç’te kamp, balayı rotaları ve hatta son dakika planlarınıza özel yolculuklar: dünya avuçlarımızda…

DEĞİŞİME AÇIĞIZ VE ESNEĞİZ

Otelinizi mi değiştirmek istiyorsunuz, farklı bir uçuşu mu tercih etmeye karar verdiniz, seyahatinizi biraz uzatmak mı istiyorsunuz, birkaç arkadaşınız daha mı geziye katılmak istiyor… Hiç sorun değil! Tüm talepleriniz bizim için çok değerli ve gerçekleştirmek için elimizdeki tüm imkanları seferber ediyoruz…

DÜNYAMIZA KARŞI SORUMLUYUZ

Dünyanın herhangi bir yerinde “yerel” deneyimler sunmaktan ve yerlileri desteklemekten gurur duyuyoruz. Seyahat ettiğimiz her yerde olumlu bir etki bırakmanın bizim sorumluluğumuz olduğunu hissediyoruz. Eğitim, tedarikçilerin dikkatli seçilmesi ve yerel projelerin desteklenmesi yoluyla, sosyal ve çevre bilincine sahip bir şekilde çalışmayı ve olumlu bir fark yaratmayı mesleğimize borç biliyoruz.

HER ZAMAN YANINIZDAYIZ!

Seyahat öncesi, seyahatteyken ya da seyahatin ardından bize telefon, whatsapp, sosyal medya veya e-posta yoluyla 7 gün 24 saat, saat farkı gözetmeksizin ulaşabilirsiniz. Ya da şişe içinde bir mesaj gönderin ve biz de mesajınızı yanıtlayalım…

ŞAŞIRTICI VE SÜRPRİZ DOLUYUZ

Deneyimlemek için seyahatinizi beklemeniz gerekecek 🙂